Pentru a-i relaxa
pe elevi dupa trei ore dificile,
i-am condus mai întâi în zona
acvariilor, unde fiecare şi-a prezentat
peştişorii de acasă şi a cerut sfaturi
de la doamna muzeograf pentru protejarea
acestora, apoi au trecut la lecţia propriu-zisă”Animale şi mediul lor de viaţă”.
La început au fost timizi, dar când au intrat şi în domeniile pe care le cunoşteau de la şcoală sau de acasă ei au devenit
adevaraţi muzeografi şi au fost mai mul decât fermecaţi când au intrat în
contact direct cu diferite
specii de corali, scoici, crocodile.
Au
fost exuberanţi când au intrat
într-un joc interactive ,sceletul lor fiind proiectat pe un ecran.
Elevii au
învăţat :
să sesizeze sensul global al
unui mesaj , identificând
aspectele principale şi de
detaliu la care se referă mesajul;
Să-şi exprime impresiile declanşate de imagini inedite;
Să
împărtăşească colegilor satisfactia
prilejuită de corectitudinea
răspunsului;
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu