Pentru a-i antrena pe elevi, i-am provocat la
lecturarea a cât mai multor poezii despre toamnă şi să
realizeze desene pe această temă.Apoi au
fost spectotori si colaboratori ce cei din clasa a IV-a( temă de creaţie – “Ṣcoala viitorului”).
La început au
fost timizi, dar când au căpătat
încredere în forţele proprii,
si-au propus să prezinte
cele mai plăcute poezii colegilor de la
clasa a II-aD.
Elevii au învăţat
:
să sesizeze sensul global al
unui mesaj , identificând
aspectele principale şi de
detaliu la care se referă mesajul;
Să-şi exprime impresiile declanşate de primirea unor diplome de către concurenţi;
Să
manifeste atenţie şi toleranţă faţă de
recitator;
Să-şi
dezvolte spiritual critic şi autocritic
.
ARGUMENT
Activitatea de recitare de poezii,de ceratie literara, vine să acopere necesitatea din partea şcolii şi
interesul din partea elevilor în ceea ce priveşte creaţia literară,rolul
ei social si de aici
varietatea de operaţionalizare;
-contribuie
la descoperirea şi stimularea de noi
talente, la dezvoltarea aptitudinilor
elevilor,la cultivarea interesului şi a pasiunii pentru lectură.
OBIECTIVE
-optimizarea
activităţilor educative prin activităţi extracurriculare realizate(
şezători,vizite,excursii,concursuri);
-cultivarea unei
atitudini pozitive faţă de
comunicare,prin conştientizarea impactului limbajului asupra celorlalţi
şi prin nevoia de a înţelege si de a-l
folosi într-o manieră pozitivă;
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu