Piesă de
teatru:VESTEA CEA MARE :NAṢTEREA PRUNCULUI
IISUS
Pentru a intelege
sensul celei mai frumoase
sarbatori religioase am purtat
discutii libere privind
evenimentul religios sărbătorit
de toti crestinii-Nasterea Pruncului
Iisus.Cunostintele lor se rezumau la farmecul
colindelor,dar treptat, prin distribuirea şi citirea rolurilor acest moment a atins punctual
culminant prin binemeritate aplauze de la
parinti si colegi.
TRADITII
Piesă de teatru:VESTEA CEA
MARE :NAṢTEREA PRUNCULUI IISUS
1.Sugestie.Povesteşt-ne despre
lucrurile pe care crezi că le-ai făcut
diferit faţă de ceilalţi participanţi, care a fost strategia
ta pentru a transforma
activitatea în ceva distractive
pentru copii ,dar, totodată, eficient.Nu
intra în detalii, păstrează ceva si
pentru întrebările următoare.
Pentru a-i stimula pe elevi, am purtat
discutii libere privind
evenimentul religios sărbătorit
de toti crestinii-Nasterea pruncului Iisus.Cunostintele
lor se rezumau la farmecul
colindelor,dar treptat, prin distribuirea şi citirea rolurilor acest moment a atins punctual
culminant prin binemeritate aplauze de
la parinti si colegi.
2.Spune-ne
cum li s-a părut activitatea şi cum
s-au comportat în timpul ei?
Rolurile au fost putin mai deficile pentru varsta lor, cei care aveau
mai mult de memorat au fost incantati de frumusetea costumelor ,iar cei care
erau prezentatori s-au gandit la tot
felul de accesorii pentru a intra in atmosfera Craciunului.
3.
Spune-ne ce crezi că au învăţat copiii
din acest eveniment şi
dacă activitatea îi va determina
să se comporte diferit în viitor ,
când se vor întâlni
cu un subiect similar.
Elevii au
învăţat :
să sesizeze sensul global al
unui mesaj , identificând
aspectele principale şi de
detaliu la care se referă mesajul;
-să memoreze si sa sustina rolul:
-Să manifeste atenţie şi toleranţă faţă de recitator;
-Să-şi dezvolte spiritual critic şi autocritic .
4ARGUMENT
Consider că orice copil trebuie educat pentru
a fi continuator al valorilor culturii
religioase şi pentru a-l integra în colectivitatea naţională,urmărind familiarizarea
sa cu tradiţiile populare sau
evenimentele istorice,precum şi cu valorile spirituale ale zonei sale geografice.
-contribuie la descoperirea şi stimularea de noi talente, la
dezvoltarea aptitudinilor elevilor,la
cultivarea interesului şi a pasiunii pentru lectură.
OBIECTIVE
-cultivarea unei
atitudini pozitive faţă de
comunicare,prin conştientizarea impactului limbajului asupra celorlalţi
şi prin nevoia de a înţelege si de a-l
folosi într-o manieră pozitivă;
-Să
manifeste atenţie şi toleranţă faţă de
recitator;
-
dezvoltarea spiritului critic şi autocritic .
prof. înv. primar Stan Paula
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu