(martisoare,felicitari, publicare de carte, abecedar)
Este
o activitate , în care modul în care te
prezinţi şi în care promovezi afacerea face diferenţa la începutul unei
afaceri.
Activitatea prezintă concepte din
lumea modernă precum: antreprenorii sunt pretudindeni, antreprenoriatul
înseamnă management, învățare rapidă, metoda construiește-evaluează-învața. Actiunea
îi va
schimba pe copii transformandu-i dintr-un
personaj care doreşte cu orice preţ
să facă bani şi să se îmbogăţească, într-un consultant (indiferent de domeniu)
care doreşte să-i ofere calitate clientului şi să colaboreze pe termen lung, nu
trbuie sa uitam că orice antreprenor trebuie să fie şi un
vânzător bun.
Elevii au
învăţat :
- produsul tău
trebuie să fie diferit faţă de toate produsele de pe piaţă şi trebuie să
acopere o nevoie, angajează doar atunci când îţi permiţi şi când ai nevoie,
şedinţele sunt un factor critic într-o firmă şi trebuie să le analizezi cu
atenţie.
ARGUMENT
In aceste vremuri ale vitezei,
ale retelelor si ale schimbarilor majore, furnizorii de servicii trebuie sa isi
actualizeze permanent cunostintele profesionale si expertiza.
Secretul succesului este capacitatea de a
castiga increderea clientilor. Cum sa te transformi dintr-un foarte bun
specialist intr-un consilier de incredere?
Totul se bazeaza pe povestiri,
, exemple clare. Rezultatul este o lista de recomandari, un proces in pasi, care se dovedeste folositoare
pentru cei care isi doresc o
cariera in consultaţă.
OBIECTIVE
-însusirea de principii
practice care sporesc credibilitate faţă de client;
-dezvoltarea spiritului
critic şi autocritic :
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu