La început au fost nerabdatori, dar curând au căpătat încredere în forţele proprii, copiii s-am simţit ca intr-o sală de teatru. Pentru prima data au fost deosebit de respectuoşi , ascultând cu atenţie colegii –actori.
Elevii au învăţat :
să sesizeze sensul global al unui mesaj , identificând aspectele principale şi de detaliu la care se referă mesajul;
-să caute în orice biblioteca cărţi recomandate pentru a realiza o expoziţie de carte;
-să memoreze si sa recite poezii;
-să realizeze compozitii plastic;
Să manifeste atenţie şi toleranţă faţă de recitator;
Să-şi dezvolte spiritual critic şi autocritic .
ARGUMENT
Activitatea de recitare de poezii vine să acopere necesitatea din partea şcolii şi interesul din partea elevilor în ceea ce priveşte creaţia literară,rolul ei social si de aici varietatea de operaţionalizare;
-contribuie la descoperirea şi stimularea de noi talente, la dezvoltarea aptitudinilor elevilor,la cultivarea interesului şi a pasiunii pentru lectură.
OBIECTIVE
-optimizarea activităţilor educative prin activităţi extracurriculare realizate( şezători,vizite,excursii,concursuri);
-cultivarea unei atitudini pozitive faţă de comunicare,prin conştientizarea impactului limbajului asupra celorlalţi şi prin nevoia de a înţelege si de a-l folosi într-o manieră pozitivă;
-Să desprindă învăţăminte morale;
Să manifeste atenţie şi toleranţă faţă de recitator;
Să-şi dezvolte spiritual critic şi autocritic .
prof. înv. primar Stan Paula
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu