marți, 15 martie 2016

TRADITII

             Piesă de teatru:VESTEA CEA MARE :NAṢTEREA PRUNCULUI  IISUS

Pentru  a intelege  sensul celei  mai frumoase sarbatori  religioase am  purtat  discutii libere privind  evenimentul  religios sărbătorit de toti  crestinii-Nasterea Pruncului Iisus.Cunostintele lor se rezumau la farmecul  colindelor,dar treptat, prin distribuirea şi citirea   rolurilor acest moment a atins punctual culminant prin binemeritate aplauze de  la parinti si colegi.
                                                               TRADITII
                   Piesă de teatru:VESTEA CEA MARE :NAṢTEREA PRUNCULUI  IISUS

1.Sugestie.Povesteşt-ne despre lucrurile pe care crezi că le-ai făcut  diferit  faţă de ceilalţi  participanţi, care a fost  strategia  ta  pentru a transforma activitatea în ceva  distractive pentru  copii ,dar, totodată, eficient.Nu intra  în detalii, păstrează ceva si pentru întrebările  următoare.
            Pentru a-i stimula pe elevi, am  purtat  discutii libere privind  evenimentul  religios sărbătorit de toti  crestinii-Nasterea pruncului Iisus.Cunostintele lor se rezumau la farmecul  colindelor,dar treptat, prin distribuirea şi citirea   rolurilor acest moment a atins punctual culminant prin binemeritate aplauze de  la parinti si colegi.
2.Spune-ne cum li s-a părut  activitatea şi cum s-au  comportat în timpul  ei?
            Rolurile au  fost putin mai  deficile pentru varsta lor, cei care aveau mai mult de memorat au fost incantati de frumusetea costumelor ,iar cei care erau prezentatori s-au gandit la tot  felul de accesorii pentru a intra in atmosfera Craciunului.
3. Spune-ne ce crezi  că au învăţat copiii din  acest  eveniment şi  dacă activitatea îi va  determina să se comporte diferit în  viitor , când  se vor  întâlni  cu un  subiect  similar.
            Elevii  au  învăţat :
 să sesizeze sensul  global al  unui  mesaj ,  identificând  aspectele principale şi de  detaliu la care  se  referă mesajul;
            -să memoreze  si sa sustina rolul:
            -Să manifeste atenţie  şi toleranţă faţă de recitator;
            -Să-şi dezvolte spiritual  critic şi autocritic .
4ARGUMENT
 Consider că orice copil trebuie educat pentru a fi continuator al valorilor culturii  religioase şi pentru a-l integra în colectivitatea naţională,urmărind familiarizarea sa cu tradiţiile  populare sau evenimentele istorice,precum şi cu valorile spirituale ale  zonei sale geografice.
            -contribuie la  descoperirea şi stimularea de noi talente, la dezvoltarea  aptitudinilor elevilor,la cultivarea interesului şi a pasiunii pentru lectură.

OBIECTIVE
                        -cultivarea  unei  atitudini  pozitive faţă de comunicare,prin  conştientizarea  impactului limbajului asupra  celorlalţi  şi prin  nevoia de a înţelege  si de a-l  folosi într-o  manieră pozitivă;
-Să manifeste atenţie  şi toleranţă faţă de recitator;

- dezvoltarea  spiritului   critic şi autocritic .
prof. înv. primar Stan Paula

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu