miercuri, 17 octombrie 2012

Excursia la fabrica Danone

         Excursia la Danone mi-a plăcut foarte mult! Ca să ajungem la fabrică, a trebuit să luăm metroul și apoi tramvaiul. 
         Când am ajuns, am așteptat să vină ghidul care trebuia să ne conducă în fabrică. După ce am intrat în fabrică, am mers să ne schimbăm. Ne-am îmbrăcat cu halate albe, ne-am pus capeline (pe cap), botoșei (în picioare) și ne-am luat dopuri pentru urechi. Apoi am început turul fabricii. Am mers să vedem unde se ține laptele crud și unde ajunge acesta după ce este pasteurizat. Apoi am vizitat camera de ambalare și am descoperit cum este pusă smântâna, iaurtul cu fructe și Activia de băut în ambalaj (puse în cutii) și duse în camerele de răcire și încălzire (mai întâi am intrat în camera de încălzire, apoi în cea de răcire). Dupa ce produsele trec prin aceste camere, sunt transportate în depozitul răcoros. De acolo vor pleca la piață, la supermarcheturi și alte magazine.
          Excursia la Danone a fost o experiență nemaipomenită.

Ivan Mădălin, clasa a VII-a B
prof. diriginte Gabriela Dumitrescu