vineri, 11 decembrie 2015

Teatru “Albă ca Zăpada”, în limba engleză


 PROIECTUL:
          Activitatea a constat în jucarea piesei de teatru “Albă ca Zăpada”, în limba engleză, cu participarea şi implicarea cat mai multor elevi, respectiv 4 distribuţii ale rolurilor.
Piesa s-a jucat în prezenţa unui public numeros, alcătuit din elevii din clase mai mici, elevi care au “ condimentat” spectacolul prin bucuria lor dezinvoltă şi aplauzele dăruite cu generozitate.
          Tehnica folosită, respectiv teatrul, a făcut  pe de o parte să se înveţe cuvinte noi, structuri gramaticale complexe, să se dezvolte competenţele în comunicarea verbală şi non-verbală cat mai apropiată de nivelul dezvoltării mentale ale  micilor actori şi spectatori.
         Pe tot parcursul acestei activităţi s-a simţit din plin entuziasmul, bucuria sinceră, dezinvoltura, lipsa de inhibiţii,creşterea încrederii în forţele proprii, nerăbdarea micilor actori de a juca piesa ceea ce a dus în final la o adevarată reuşită dramatică.
          Piesa de teatru pusă în scena a fost o adaptare a celebrei poveşti “Albă ca Zăpada”, respectiv în engleză “Snow White and the seven dwarfs”.

COPIII:
          Piesa de teatru a fost jucată in limba engleză cu 4 distribuţii de “mici actori”.
Piesa de teatru a fost jucată de fiecare dată în prezenta a mai mult de 31 de participanţi, asta însemnand actori şi spectatori.

REZULTATE:

          Activitatea desfaşurată a avut câteva particularităţi care merită amintite.
Activitatea s-a  desfăşurat in sala de clasă, fără scenă şi cortină, intr-un mediu plăcut şi familiar.
Asta a facut ca elevii sa fie mai increzatori în abilitatile lor, mai entuziasti, mai relaxaţi şi să incerce şi unele “improvizaţii”.
          Au fost mai multe distribuţii, dar “micii actori” au inţeles că nu sunt într-o competiţie.
Asta a condus la imbunataţirea comunicarii, a concentrarii şi la o mai buna coordonare.
Reprezentaţiile au fost susţinute in fata elevilor din clasele mai mici, un alt element care a dat aripi spontaneităţii, dezinvolturii, imaginaţiei şi de ce nu distracţiei.
          Rezultatul acestei activităţi a fost unul de ordin social: s-au creat prietenii, elevii au invăţat să fie parte a unui grup şi să lucreze în echipa pentru realizarea unui obiectiv.
Un alt rezultat a fost în planul personal al fiecarui elev, respectiv elevii  şi-au crescut increderea în propriile forţe , au fost imaginativi, au devenit mai creativi sau cum spun englezii “out of the box”.
prof. Cristiana Răduică





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu